9.1.07

L'hora de la veritat

Aquest 2007 que encetem, l’encetem amb molta feina a fer. Feina que hem de partir sobre el que ens ha deixat el 2006.
El principal repte per aquest any serà les eleccions municipals. Personalment, crec, que hi tinc bastant a dir. La meva elecció com a numero 2 de la llista d’Esquerra al meu municipi es un fet que m’il·lusiona, per què ser representant a la vila on he crescut i m’he format com a persona, dels meus veïns i de l’esquerra nacional, es una responsabilitat amb la que tinc ganes de treballar-hi. No se’m escapa, que si entro al ajuntament i aconseguim la segona acta de regidor serà un dia molt important per Esquerra a Martorelles. Per primera vegada, després de la República, deixarem de ser una minoria electoral per ser un partit més.
Es cert, que Esquerra de Martorelles estem ven posicionats per aconseguir el segon regidor, però ens l’hem de guanyar, treballar i tenir sort. L’altre dia, l’Anna, hem deia que no aconseguirem l’acta per que si, la sort no es troba, es busca. Doncs a treballar.
Val la pena treballar, no només per aconseguir la segona acta de regidor, sinó per a canviar i fer més agradable el benestar dels ciutadans i aconseguir a mig termini, a Martorelles una majoria social per a la independència.
No se’m escapa, que hi han persones que estan dipositant molta esperança amb mi, i no els vull decebre. Encapçalo el relleu generacional de l’esquerra nacional a la meva vila, amb nova gent amb altres inquietuds, ideologies i maneres de fer política diferents a les actuals, però que sorgeixen i agafen el punt de partida d’aquelles persones com en Pere Truyols, en Joan Vives i en Pere Ruiz, que durant vint anys han mantingut la flama encesa.
Ara, Esquerra de Martorelles, presentem un equip amb la voluntat de governar al consistori local. Per aquest repte comptem amb l’experiència municipal d’en Pere Truyols, la perseverança d’en Roger Parera, fidel company a les JERC des del primer dia, i totes les meves ganes de treballar.
Treballar per transformar, transformar per viure millor.